Gör egen smiley!

Dagens tips från en bloggflykting är att man kan göra egna smileys med egna texter. Kan ju vara bra om man får plötsliga behov av att demonstrera om någonting viktigt eller oviktigt.

SMILEY GENERATOR

17 svar to “Gör egen smiley!”

  1. pysan Says:

    Hur länge ska du vara flyckting? Eller ropar du efter visum redan?

    Kram Pys

  2. barbakvinna Says:

    vilken söt sak..

  3. janne37 Says:

    Oohhhh… Jag som älskar smilisar!!!!

  4. Kriss Says:

    *Asg* Jag anar en viss cynik här… Men det är lugnt, smileysarna älskar dig ändå… Kolla :-)

  5. william Says:

    fds

  6. alexander Says:

    tja min bästa kompis

  7. Joakim Says:

    LOl

  8. =) Says:

    Hur gör man sin egen smiley

  9. ghj Says:

    ghv

  10. My Says:

    Fin fin sida

  11. Daniel.KB! Says:

    Hej jag kan också en läng där ni kan skapa coola smileys. faktum är att jag har prövat själv, så det är inte det minsta risk till virus elr något sådant här är länken: http://picson.net/start_en.html

  12. alexander Says:

    jag vet en smilly
    det är den :-)

  13. GBglass Says:

    hehehehehehehe

  14. irmelin Says:

    ja vill järna vara med

  15. linuskb@hotmail.com Says:

    azsdch

  16. Gabbbi Says:

    asså det går nt ha det på msn

  17. Additional Reading Says:

    This is a great tip especially to those fresh to the blogosphere.
    Brief but very accurate info… Thank you for
    sharing this one. A must read post!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

